سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی نرم افزار لاکپشت برای جلوگیری از ویروسی شدن فلش مموری

محافظت از فلش مموری در برابر ویروسی شدن با نرم افزار لاکپشت

این نرم افزار از ورود ویروس به حافظه فلش جلوگیری کرده و از خراب شدن فایل ها و حتی حافظه فلش نیز می تواند جلوگیری کند. اگر زیاد با مشکل ویروسی شدن فلش دست و پنجه نرم می کنید لاکپشت را نصب کنید تا مانع ویروسی شدن اطلاعات شما شود.

نرم افزار لاکپشت,لاکپشت,نرم افزار Lakposht,

چقدر نرم افزار  لاکپشت را می شناسید ؟

 

لاک‌پشت از حیوانات بسیار جالبی است که سالیان دراز عمر می‌کند و کمتر مریض می‌شود بیشتر بدن لاک‌پشت‌ها به‌وسیله یک استخوان یا صدف غضروفی بسیار قدرتمند حفاظت شده‌است که آنها را در برابر قوی ترین حملات و تهدید های بیرونی محافظت می کند. لاک‌پشت‌ها جزو جانوران خون‌سرد هستند.

 

 

تبدیل حافظه فلش به لاکپشت,محافظت از فلش,محافظت از کولدیسک,نرم افزارر لاکپشت

حافظه فلش خودتون رو به لاکپشت تبدیل کنید !

 

وقتی فلشتان به لاکپشت تبدیل می شود واقعا به لاکپشت تبدیل می شود! شما می توانید تنها با یک کلیک خیلی از ویژگی ها لاکپشت رو به فلشتون منتقل کنید. فلش شما دیگر خیلی مریض نخواهد شد و عمری لاکپشتی خواهد داشت!

 

 

نرم افزار لاکپشت,جلوگیری از خراب شدن فلش,نرم افزار Lakposht,Lakposht

حافظه فلش با بیش از 100 سال عمر ؟!

از دلایلی که باعث خرابیحافظه های فلش میشه ویروسی شدن بیش از حد آنهاست و به دنبال آن شما مجبور خواهید بود که همیشه فلش خودتون رو فرمت کنید ؛ ولی با این حال باز مشکل ویروسی شدن فلش برطرف نشده است . اگر این مشکل زود برطرف نشود خراب شدن فلش شما تنها یک مشکل از هزارن مشکل دیگر است. زمانی که فلش به لاکپشت تبدیل می شود دیگر از ویروس خبری نخواهد بود.

 

 

دانلود نرم افزار لاکپشت,لاکپشت,فرازسافت,FarazSoft

چقدر حافظه فلش ایمن خواهد ماند؟

وقتی لاکپشت از فلش شما محافظت کند دیگر هیچ ویروسی توان نفوذ به آن را نخواهد داشت! تمام فایل هایی که درون لاکپشت قرار دارند دیگر ویروسی نخواهند شد ، نه فلشتان و نه دیگران  مریض نخواهند شد ! یعنی فلش تبدیل شده به لاکپشت ویروسی نخواهد شد و سیستم های دیگر را نیز ویروسی نخواهد کرد.

 

 

 

 

ویروس فلش,ویروس کلدیسک,نرم افزار لاکپشت

آیا همیشه مشکل ویروسی شدن حافظه فلش را داشتید ؟!

 

مشکل ویروسی شدن حافظه های فلش یکی از بزرگترین مشکلات کاربران می باشد. می توان گفت هر کدام از ما شاید حداقل 100 بار فلش هایمان ویروسی شده است. خصوصا ویروس NewFolder.exe که ظاهرا همه جا تشریف دارن ! خوب فلش لاکپشتی ویروس نمی گیره و ویروسها قادر نخواهند بود از لاک قدرتمند لاکپشتمون نفوذ کنن ;D این عالیست. با خیال راحت داخل پر ویروس ترین سیستمها از فلشتون استفاده کنید.

آیا فایل های حافظه فلش ویروسی می شوند ؟

ضمن اینکه ویروسی در فلش لاکپشتی نفوذ نخواهد کرد ویروس های سیستم مقصد قادر نخواهند بود فایل هایتان را آلوده کنند. دیگران نگران خراب شدن فایل های درون فلشتان نباشید. لاکپشت اینجاست. دیگر مشکلاتی از قبیل مخفی شدن فایل ها، خرابی ، حذف و غیره را نخواهید دید. تصورش رو بکن D: